sâmbătă, 7 aprilie 2012

Cel mai ieftin parchet laminat

Parchet Laminat 12mm
De la acest titlu plec sa va spun povestea mea pentru cumpararea unui parchet laminat pentru sufragerie. Mai exact, 18 mp de parchet. Unde te duci daca locuiesti in Bucuresti sa-ti cumperi parchet!? La magazinele mari de materiale de constructii si apoi in Valea Cascadelor mai ales daca vrei cel mai ieftin parchet. Odata ajuns in Valea Cascadelor esti asaltat de oferte care mai decare mai interesante, cred ca sunt peste 50 de magazine in toata Valea care vand parchet laminat cu montaj inclus sau doar cu transport inclus si cu o oferta de peste 100 de modele. Parchet laiminat bambus, artar, stejar de 10 feluri, brad, alun etc.



Eu vroiam un brad cu con ceva mai lucios, am inteles ca acesta se poarta. Prima data m-am uitat pe internet dupa parchet laminat la cei de la http://www.laminat-parchet.ro/ care au o gama foarte mare de modele de parchet laminat pe care le vand in toata tara, dar si accesorii care o sa vedeti pana la sfarsit ca acestea fac diferenta.





Pe respectivul site pretul cu tot cu TVA era 55 ron/mp care am zis eu ca este cam maricel, vorbim despre parchet de 12 mm grosime clasa de trafic 32, de ce 32, pentru ca acesta nu ajunge sa sefaca praf la imbinari de la trafic sau mai ales de la spalat!

Am gasit ceva care semana foarte bine si surpriza la pretul de 39 ron/mp, veti spune ca si mine ca la 18 mp se aduna ceva banuti din diferenta, apoi si mai interesant montajul si transportul inclus in acest pret. Aproape ca le dadusem banii dar am zis hai sa ma mai uit daca tot am luat o zi liberea pentru treaba asta!

Am gasit mai la un moment dat magazinul celor cu site-ul de mai sus unde parca parchetul care -l vroiam era si mai frumos ca pe site, de pozle mai inseala privirea, care intradevar era la 55 ron/mp.

Daca facem un calcul simplu vedem ca la 55 ron pe metru patrat costul final vine 990 ron iar la 39 pe matru patrat 702 ron, plus ca nu se ofera decat transport la cei cu 55 ron!
Am incercat sa negociez ceva insa cantitatea este foarte mica pentru a obtine o reducere.
Apoi m-am dus sa beau o cafea sa ma gandesc la decizia finala, ma tot intrebam de ce la uni costa 55 si la alti 39 si cu montaj inclus (sunt asemanatoare modelele), zic ca ceva nu este in regula aici si ca trebuie sa-i iau la mana pe amandoi vanzatori.

M-am dus la primul cel cu 39 sa-mi faca pretul total pentru cei 18 mp, raspuns final 1300 ron! Pai parca vorbeam de vreo 700 ron , da , spune vanzatoarea cu un zambet cat china, mai trebuiesc luate in calcul si accesorii pentru parchet: plinta,coltare, treceri, folie izofloor! OK am zis, ma duc si dincolo sa vad cat face totalul! Surpriza toatala 1100 ron!
Ce am observat, cei cu 39 ron iti arunca un pret mic la parchet care am aflat apoi ca nu era de fapt de 32 clasa de trafic si la accesorii iti iau pielea de pe tine!

Deci cand cumperi parchet si alegi sa cumperi cel mai ieftin parchet laminat te rog sa fii atent draga cititorule, foarte atent ce si cum cumperi defapt, nu te incanta la texte de genul "montaj inclus" ca poti sa-ti iti iei o mare teapa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu