luni, 8 octombrie 2012

Plinta Parchet PVC sau MDF si Valea Cascadelor


Zilele trecute am vrut sa-mi pun un parchet in sufragerie, si ca un bun gospodar m-am dus dis de dimineata in Valea Cascadelor sa cumpar ce imi trebuia. Odata ajuns am constat ca nu am loc de parcare prin zona in care am vazut eu ca sunt mai multe magazine care aveau expuse modele afara si am ales sa parchez neregulamentar spunandu-mi ca termin in zece minute!

Ok, am luat magazin cu magazin si am inceput sa sa vad modele care mai de care mai interesant, atat ca si pret dar si calitative unele dintre ele. Dupa ce am ales parchetul am intrebat si de plinta, de aici a inceput problema in sensul ca mie imi placea cea din PVC pentru ca avea si canal exterior de cabluri iar sotiei cea din MDF ca cica este mai eleganta, asa este, dar cea din PVC ecologic este mai practica!





Am discutat pe tema asta dragilor vreo 45 de minute ne ajungand la o decizie finala, atunci ne-am decis sa ne mai gandim o zi doua si apoi sa venim decisi!
Cand ne-am intors la masina am constat ca masina nu mai era acolo, ne-am uitat unul la altul si ne-am spus ca este imposibil ziua in amiaza mare cineva sa fure un Matiz! Ne-am dus la magazinul de langa iar vanzatoarea ne-a spus ca au venit cei de la primarie si au ridicat-o impreuna cu un politist!!!

Va da-ti seama ce senzatie am avut, am incercat sa-mi pastrez calmul si usor, usor am reusit sa aflu unde a fost dusa masina. Ca sa nu va mai povestesc prea mult despre treaba asta va pot spune ca masina era la mama naibilea iar treaba ne-a costat 700 de RON!
In fine, concluzia mea a fost ca nu mai duc in Valea Cascadelor nici daca trebuie sa raman fara parchet si mai ales plinta:)

Seara am fost invitati la niste colegi de facultate sa jucam un remy, de cum am intrat in sufrageria lor am observat ca nu mai aveau mocheta ci un parchet lucios foarte frumos.
Dupa ce le-am povestit ce am patit, ei au ras de noi ca de niste elevi de liceu si ne-au intrebat, ma, voi de Google nu ati auzit!? Pai, zic eu? Noi am luat parchet, plinta, folie si toate accesoriile de la un magazin online care l-am gasit pe Net, respectiv de la www.laminat-parchet.ro.
Mda am zis eu, dar ati ales modelul dupa o poza nu!? Nu, am ales modelul dupa mostre de parchet prezentate de un agent de al lor la birou!!!
Ups! Am ramas fara grai la cele auzite, chiar nu credeam ca exista un magazin onlie de genul acesta in Romania! Insa va spun ca exista si este foarte tare, am accesat si noi de pe tableta sotiei imediat site-ul si am ramas paf, peste 100 de modele de parchet, peste 80 de modele de plinta, folie si toate accesoriile cu preturi si detalii tehnice dragilor. Chiar nu am mai avut chef de remy, am stat de vorba despre ce simplu a fost pentru ei si cat de mult ne-am complicat noi si fara rezultat pa chiar si cu o gramada de bani cheltuiti.

A doua zi am sunat la ei si pana in ora 13 a venit agentul de vanzari cu mostre de parchet, plinta dar si accesorii si folie la noi la birou si am stat aproximativ vreo 60 de minute pana ne-am decis ce si cum, dar asta in liniste pe o canapea cu o cafea si o apa plata nu in aglomeratie, praf si mult zgomot.
Bravo lor pentru ca stiu sa faca cu adevarat o afacere de nivel european sau chiar mondial.
A doua zi a venit toata marfa aleasa impreuna cu persoanle care s-au ocupat de montaj, in 6 ore totul a fost gata si arata impecabil.

Ce sa mai, in concluzie am ales plinta din PVC cu argumentul catre sotia mea ca nu o sa mai vada nici un fir de la calculator sau televizor atarnad pe pereti sau pe jos, argument care a convins-o si pe ea ca acesta este alegerea perfecta.
Cat despre cei cu magazinul online, bravo lor, oameni de toata isprava pe care o sa-i recomandam la toti cunoscutii nostri fara ezitare!
Morala, nu mergeti foarte departe dupa lucruri care se pot cumpara cu un singur click!

2 comentarii: