luni, 22 aprilie 2013

Cazi de baie din acril sau fonta


Cada baie acril
Am primit de curand foarte multe intrebari daca suntem nevoiti sa alegem intre o cada de acril sau una de fonta ce sa alegem si care este cea mai buna.
Toti credem ca lucruririle de pe vremuri mai ales din vremea lui Ceausescu sau poate chiar de mai de mult erau mai bine facute. Asta se numeste nostalgie si nu poate fii luata ca argument solid in alegerea unui produs.
Eu va pot spune cateva pro si contra pentru ambele variante, apoi vom trage impreuna concluzia la intrebarea cada de baie din acril sau din fonta!

Sigur lucrurile de azi nu se mai fac cum se faceau odata, dar asta nu numai din nostalgie ci din motive economice si ecologice clare.

Cazi de fonta se fac la ora actuala in mare masura cu materiale mult mai putin bune, asta din cauza faptului ca fonta este destul de scumpa si astfel o sa vedeti ca este mult mai subtire de ce stiati dvs. Iar apoi solutiile de emailare sunt pe baza de apa, ecologice, mult mai putin rezistente in timp de cat cele toxice! Deci cel putin protejam natura dar cada super ok ca pe vremuri nu o sa avem.





Acum celor care nu ma cred le spun urmatoarea intamplare, am vrut mai demult sa reconditionez o cada din fonta tot in ideea ca este cea mai buna, insa am ramas surprins dupa ce am avut 5 firme care au venit sa faca treaba asta, mai exact dupa maxim 3 luni de zile tot emailul a disparut!

Asa ca odata ce am patit acest lucru pot sa spun sus si tare ca nu merita sa reconditionati o cada din fonta fiindca nu tine!
Acum dupa acesta intamplare am ales sa cumpar o cada din acril, ma rog, mai exact fibra de sticla cu acril ca sa fim cat de corecti se poate.

Am cautat pe net o firma care sa aiba asa ceva si sa faca neaparat livrare la domiciliu pentru ca in Matiz nu intra o astfel de cada!
Zis si facut in 4 ore de la comanda am avut produsul acasa, mentionez ca locuiesc in Bucuresti, insa am inteles ca livreaza in toata tara in 24 de ore cei de la dus-cabine.ro care sincer infara de faptul ca au avut cel mai mic pret au avut si toata gama de accesorii, ma refer aici la suport metalic, panouri frontale si latale sau coloana scurgere automata cu supraplin, accesorii care m-am decis sa le pun absolut noi daca tot schimb cada cea veche.

A durat 8 ore de la comanda pe internet pana la prima baie, ma rog dus in cada din acril de care pot sa spun ca sunt foarte multumit. Au trecu vreo 3 ani de atunci iar cada este in perfecta stare iar costul a fost chiar o joaca 250 lei plus accesoriile, daca nu ma crederi vedeti aici!
La accesorii va spun ca suportul este cel mai important, acesta este de foarta buna calitate si inlocuieste cu mare succes sapa sau patul de sapa cum se mai spune care din cate am auzit se macina in timp si te trezesti ca se misca cada!

Prin urmare acesta ofera o stabilitate foarte, foarte buna, avand posibilitatea sa se prinda si de perete plus ca se poate da panta catre scrugere foarte usor.
Cuvantul de ordine la acesta actiune a fost "usor" cada usoara, usor de carat, usor de montat si usor de folosit. Asta pot sa spun eu despre acesta experienta cu cazile de baie atat de acril cat si de fonta.

Sigur ca sunt persoane care spun ca una este mai buna decat cealalta iar eu nu ii contrazic doar vreau sa spun ca pentru mine ce este mai "usor" este intotdeauna si mai bun fiind mai comod din fire!

3 comentarii:

  1. Bună, se poate monta un paravan din sticlă pe aceste cazi de baie?

    RăspundețiȘtergere
  2. Orice paravan de dus se poate monta pe orice tip de cada daca acest panou de sticla este prevazut cu sistem de prindere corespunzator. Deci nu este vorba despre tipul de cada ci de de tipul de panou. Oricum paravanul rezolva foarte multe probleme legate de apa din baie dar transforma cada in cabina de dus cu niste costuri foarte mici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am ales o cada din acril sanitar, acest material este mai stabil si mult mai usor de intretinut. Recomand cu incredere cazile de pe: https://www.goodbath.ro/categorii/cazi-de-baie

    RăspundețiȘtergere